Verzending
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Houd onze website goed in de gaten voor de actuele levertijden. Rondom de feestdagen zijn er mogelijk langere levertijden, houd hier rekening mee. Bestellingen die gedaan zijn vanuit de Nederland, vóór 16:00 uur, zul je binnen 2 tot 4 werkdagen ontvangen. Meestal is het pakket binnen 2 dagen binnen. Binnen de drukke kerstperiode kan het langer duren dan normaal. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingcode, hiermee kun je het pakket volgen. Over de bezorgdatum bij internationale leveringen buiten Europa zullen we je apart informeren. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn krijg je daarvan zo spoedig mogelijk bericht.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Tijdens het bestellen, kun je kiezen uit onderstaande bezorgopties:
- Thuisbezorging binnen Nederland door POSTNL/DHL/DPD – € 6,75 per bestelling
- Pakketpunt POSTNL – € 5,95 per bestelling
- Afhalen
Er wordt bezorgd op maandag tot en met zaterdag en in de drukke feestmaanden ook wel eens op Zondag. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestigingsmail met een trackingcode. Bestelling boven de €50,- in Nederland worden gratis bezorgd. Bestellingen buiten Nederland, maar binnen Europa worden gratis bezorgd boven de €125,-
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Wij verzenden naar landen binnen Europa. De extra kosten daarvoor worden automatisch berekend bij het afrekenen. Wij kunnen ook buiten Europa bezorgen, maar neem dan eerst contact met ons op over de verzendkosten.
Met welke koerier wordt mijn pakket bezorgd?
Bezorgingen binnen Nederland worden verzorgd door POSTNL/DHL/DPD. POSTNL is onze hoofd bezorger. Bezorgingen in Belgie gaan via POSTNL en de rest van Europa via POSTNL/DHL/DPD.
Kan ik het pakket laten bezorgen op een ander adres?
Bij het afleveradres kun je een ander adres invullen waar je de bestelling naar wilt versturen. De factuur voor de bestelling die is verzonden naar een ander adres (als geschenk of om andere redenen), zal worden verzonden naar het e-mailadres welke is ingevuld bij factuuradres. Is het mogelijk om de bestelling op te halen? Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling op te halen.
Het lijkt erop dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Met de Track & Trace informatie kunt u zien waar uw bestelling zich op dit moment bevindt. Het kan zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd of op een alternatieve plek rondom het huis is neergezet (van toepassing als je dit door de bezorgdienst hebt aangegeven).
Heb je het pakket niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@ jaardecoratie.nl of jd@jaardecoratie.nl en we zullen je zo goed mogelijk proberen te helpen.
Moet ik douanerechten betalen als mijn bestelling naar een land buiten de Europese Unie gaat?
Bij internationale zendingen naar landen buiten de Europese Unie kunnen er invoerrechten, heffingen en douanekosten verschuldigd zijn. Deze worden geheven zodra je pakket het land van bestemming bereikt en zijn voor de verantwoordelijkheid van de ontvanger.