Bestellen
Online bestellen op www.jaardecoratie.nl kan in een paar eenvoudige stappen. Hieronder vind je meer details over hoe je een bestelling plaatst, over hoe de levering verloopt en over onze manieren van betalen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Heb je één of meerdere items gevonden die je graag wilt hebben? Fijn! Klik op het door jou gekozen product. Klik dan op “Toevoegen aan mijn winkelmand” – het artikel wordt weergegeven in je winkelmand. Zodra je klaar bent met winkelen klik je op de winkelmand rechts bovenaan op het scherm. Er verschijnt dan een overzicht van je bestelling, daar kun je eventueel nog dingen aanpassen. Als je een account hebt, kun je meteen inloggen. Zo niet, vul dan je adresgegevens in. Tot slot kies je de manier van verzenden en betalen die jouw voorkeur heeft en rond je de bestelling af.
Kan ik een bestelling wijzigen?
Wanneer je een bestelling plaatst gaan wij na 1 uur aan de slag. Dit om klanten de kans te geven nog iets te wijzigen. Mocht je het artikel bij nader inzien willen wijzigen of toch niet willen ontvangen neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Bezorgadres wijzigen? Als je hebt gekozen voor bezorging door 1 van de verzendpartners en je wil het wijzigen laat het ons dan weten, dan passen wij het aan.
Is het mogelijk om een artikel te laten verzenden als cadeau?
Jazeker! Aantal van onze artikelen zoals Vondels en Rader allemaal verpakt in luxe op maat gemaakt geschenkdoosjes. Als je iemand wilt verrassen met een origineel cadeau, geef voor het afleveren dan niet je eigen adres op maar dat van de ander. Vul bij factuuradres je eigen adres in, de factuur gaat dan naar jou.
Hoe weet ik of de bestelling goed is doorgekomen?
Zodra je bestelling is geplaatst krijg je een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Wellicht dat de bevestiging in jouw ongewenste e-mail of spam-map terecht is gekomen. Je kunt je bestelling ook online terug vinden via jouw account. Als je de orderbevestiging echt niet kunt vinden neem dan gerust contact op met de klantenservice. Dan proberen we jou zo goed mogelijk verder te helpen. Kan ik een cadeaukaart bestellen? Dit is helaas op dit moment niet mogelijk.
Wat is de status van mijn bestelling?
Je ontvangt van ons eerst een orderbevestiging. Wanneer je order is verzonden zal je een e-mail ontvangen met de Track & Trace-informatie. Hiermee kun je jouw pakket volgen. Is de status niet duidelijk? Dan helpen wij jou graag verder, neem gerust contact op met onze klantenservice.
Komt het product in het echt overeen met de foto op de website?
De kleuren van de afbeeldingen zoals die zijn weergegeven op onze website, kunnen worden beïnvloed zijn door afwijkende instellingen van je beeldscherm. Wij krijgen de stock foto’s van de leverancier. Daarnaast zijn de Vondels, Rader en HD producten met de hand beschilderd en met de mond geblazen of gebakken, hierdoor is elk item uniek! Het kan dus zijn dat de producten iets afwijken van de foto.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, hoe wordt dit opgelost?
Wat vervelend! Glas, Wax en Keramiek is een breekbaar product en het kan dus voorkomen dat jouw product tijdens het transport is stuk gegaan. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice met een of meerdere foto’s van het beschadigde artikel. Dan lossen we dit samen op.
Mijn bestelling is geannuleerd, wat nu?
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel, na het plaatsen van een bestelling, wordt geannuleerd. Hier zul je dan een bericht over ontvangen per e-mail. Het aankoopbedrag van het geannuleerde artikel wordt binnen 3 werkdagen terugbetaald. Wanneer het artikel weer op voorraad zal je deze helaas niet alsnog ontvangen, gezien het aankoopbedrag al is terugbetaald.
Artikel niet meer op voorraad?
Indien een artikel niet op voorraad is kan je altijd de klantenservice bellen of deze nog komt of niet. Ook kan je op de knop klikken van hou me op de hoogte indien hij binnenkomt. Kan soms een tijd duren indien de voorraad ook bij de leverancier op is.